top of page

Verjaardag in de kribbe

Ona haar verjaardag was toppie!

En natuurlijk moet dit ook gevierd worden in de kribbe!!

Ik had al eerder gemerkt dat de jarige iets mee bracht. Of dit was iets lekkers dat daar allemaal te samen werd opgegeten als 4-uurtje of dit was een hebbedingetje om mee te nemen naar huis.

Ik had gekozen voor een 4-uurtje. En ja hoor de vrijdag dat ik Ona haar kadootje meebracht was er natuurlijk nog een kindje jarig, en die mama had ook beslist een 4-uurtje te geven. Met als gevolg dat mijn 4-uurtje mee huiswaarts ging, wat ook leuk

is.. zo konden da mama's en papa's mijn knutselwerkje ook eens bewonderen :D

Ona's Bumba-puddingkje.

  1. Ik heb mijn puddingkjes in de Colruyt gevonden, Duo Twist van Boni Selection. Die zijn wat gelig wat past bij Bumba.

  2. Ik had nog plastieken bekers thuis liggen.

  3. En ben nog snel geel papier gaan inkopen voor de hoedjes.

  4. De bumba zelf heb ik afgedrukt van pc.

Ik ben heel tevreden over het resultaat maar.. wat een werkje!

Ona is 1 jaar. Dus neen, zij kan hier niet aan meehelpen. En papa die is stiekem gaan vluchten. Opeens ging die gaan sporten terwijl dit echt zijn avond niet is, maar bon :p

Resultaat: Mama heeft een ganse avond mogen knutselen en was pas klaar tegen dat papa terug kwam, iets voor 12u, dus time to sleep.

Maar wel super fier op mijn knutseltalent :D

Extra

Nieuwsbrief

Over Ons

Populaire Blogs
Categorieën
bottom of page